Ahad, 27 Januari 2013

New Year Giveaway by Shazreena Shukri



>>TEKAN BANNER UNTUK JOIN<<

\ASSALAMUALAIKUM/ harini sue nak join giveaway dari Shazreena Shukri ,sue jugak nak kongsi satu auta bukan fakta yang boleh membuatkan anda tertanya-tanya .. hehe,,nak taw apa ,,baca je k

Dalam kehidupan sebagaimana yang telah kita hadapi sendiri terdapat banyak ragam-ragam manusia apabila berada di tempat awam,dirumah,mahupun di tempat kuliah.Harini sue nak cakap pasal kentut je.Bercakap pasal kentut terdapat beberapa jenis kentut terpulang pada kita untuk memilih atau menilai sifat seseorang dengan kentut ..okew kita mulakan dengan . .. 

 Tak jujur >> orang yang kentut dan salahkan orang lain 
 Bengong >> orang yang tahan kentut berjam-jam 
 Yakin dengan diri >> orang yang kentut dengan lantang
 Sadis >> orang yang kentut dalam selimut dan kibaskan baunya
 Strategik >> orang yang sembunyikan bau kentut dengan ketawa dengan kuat
 Misterius >> orang yang kentut tapi tak dapat dikesan
 Gugup >> kentut apabila disergah 
 Periang >> kentut pelan-pelan selepas itu senyum sorang-sorang
 Pemalu >> kentut terkepi-kepit

Agak-agak la kan anda dalam golongan yang mana..cepat ngaku! haha..

Kat bawah nie sue nak kongsi beberapa video yang comel dan lawak,,pasti korang tergelak..


1.Lawak dan timba ilmu




2.Yang nie lawak 



3 ulasan:

Shazreena Shukri berkata...

tq for joining my giveaway..keep alert dgn giveaway ini..bolehlah lawat peserta yg lain ya..all the best to u..good info kot :)

jujurlah dlm menepati syarat2 yg telah ditetapkan...

Seu Leira berkata...

thanks :) ..insyallah semua syrat saye dah ikut :)

Ct Noraishah berkata...

gud luck

http://www.sna-aai.blogspot.com/2013/01/new-year-giveaway-by-shazreena-shukri.html

 
All right reserved by seuleira @copyright protected