Jumaat, 4 Januari 2013

{ TUTORIAL : kawaii cbox }




Assalamualaikum,,tadi ada sorang follower saya yang bernama nanad suruh ajarkan cara nak buat cbox macam saya tu.macam kawaii la skit kott perasan je  .. 



  • langkah pertama mestilah dah daftar CBOX.
  • kalau takde boleh daftar kat sini .
okew. . kalau dah buat sume perkara diatas boleh la ikut step nie pulak :-

1.Pergi klik kat perkataan nie LOOK & FEEL then pilih STYLE PRESETS
2.Kemudian pilih TRANSPARENT.
3.Lepastu klik LOOK & FEEL lagi skali then pilih COLOURS & FONTS.
4.Korang tiru je yang saya dah buat kotak merah tu yew.



  •  colour tu korang boleh ubah mengikut citarasa sendiri yew,tak semestinya ikut saya ^^
  • dah siap sume jangan lupa tekan apply . .








Tiada ulasan:

 
All right reserved by seuleira @copyright protected