Jumaat, 8 Februari 2013

Terbaru video Shila Amzah menangis

ASSALAMUALAIKUM . . sebelum korang tengok video ni cuba korang fikir apakah perasaan korang apabila berada di tempat SHILA AMZAH.Adakah korang akan buat macam dia,inilah realiti kehidupan seorang artis kan.Bila dah berjaya banyak pulak kontroversi.Tak boleh nak salahkan dia jugak,dia hanya manusia biasa yang ada perasaan dan perasaan tu tak boleh nak diluahkan melalui cara lain,bagi sue tak perlu kot nak nyanyi-nyanyi camtu,tapi sue jugak turut bersedih apa yang berlaku pada SHILA AMZAH :3






1 ulasan:

nurul ezzatie zulkarnain berkata...

hurm , bg ezzatie pun x perlu sebenarnya nak buat macam tu . macam nak keruhkan lagi air yg mmg dah keruh .

 
All right reserved by seuleira @copyright protected