Isnin, 6 Mei 2013

Norish Karman digilis lori 10 tan



Salam , korang ada tengok berita tak ? dah kecoh sebenarnya sekarang nie , norish karman dilaporkan terbabit dengan kemalangan yang sangat tragis , korang tengok mestu tak percayakan ..

Memang tak perlu percaya pun sebenarnya gambar tersebut adalah babak lakonan Norish Karman sebagai Tengku Puan Marina dalam drama ” Maharku Untukmu ” di TV3 yang disiarkan pada 30 Jun lalu dan telah meraih 2.4 juta tontonan.

kalau korang nak tak berlakon macam tu ? eee ngeri ..


3 ulasan:

Lissa LaLissa berkata...

err.. ingatkan betul-betul.. hehe

maria firdz berkata...

Owh...drama tu.. Mmg ngeri part last tu...

admij berkata...

@maria firdz sue belom tgok lagi ,mesti menyedihkan

 
All right reserved by seuleira @copyright protected