Khamis, 9 Mei 2013

Perangai orang pakai tudung lagi terok la


Maria Farida

Itulah kenyataan yang dikeluarkan sendiri oleh pelakon, Lana Nordin di akaun Instagram-nya.
Komen seorang peminat terhadap sekeping gambarnya di Instagram telah menyebabkan selebriti ini tersinggung lantas menyebabkan dia membalas dengan respon yang sedikit keras kami kira. Isu ini telah berlaku sekitar 3 minggu lepas.
Berikut adalah komen yang dihantar oleh peminat tersebut kepada Lana :
Screen Shot 2013-05-07 at 12.22.19 PM
Lana kemudian membalas komen tersebut dengan menyatakan dirinya tidak perlu hipokrit dalam kehidupan sehariannya.
Screen Shot 2013-05-07 at 12.18.00 PM
Tak cukup disitu, Lana turut melahirkan perasaan geram dan mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak mahu membuang masa dengan mengambil tahu atau mengumpat hal orang lain disekelilingnya.
Screen Shot 2013-05-07 at 12.18.10 PM

Lana Nordin

Nampak tak ke'cerdikkan'nya disitu ? orang dah nasihatkan dah cukup baik , kalau kita saudara seislam tak tegur sapa lgi nak tegur kan , apa-apa pun tak boleh cakap banyak jugak orang macam Lana nie , otak tepu ..


3 ulasan:

rodiyatul akmar berkata...

memanglah tak semua yg tutup aurat tu baik , tapi org yg baik mestilah tutup aurat en ? org nasihat sbb syg , jgn lah biadap sgt

EkiN Nur Asyikin berkata...

semoga ALLAH campakkan hidayah dalam hati dy untuk berubah ... dy msti xtau yg ktew haruslah dngar n trima nsihat walau dr seorang pelacur ...
Astargfirullahal'azim....

Lissa LaLissa berkata...

speechless.. =="

 
All right reserved by seuleira @copyright protected