Sabtu, 26 Oktober 2013

Nikah seawal umur 20 Tahun

Assalamualaikum..

Semalam balik kampung n sekarang masih ada dikampung untuk menghadiri majlis kawen kawan sue , kawan baik sejak sekolah rendah lagi , excited rasanya *macam i pulak yang kawen kan kehkeh .hurm kalau sue lambat lagi la kot , kluarge memang tak bagi kawen awal-2 tapi kalau dah jodoh nak wat camne kan.Kawan sue tu umur 20 Tahun mude lagi ken , mcam sue jugak muehehe , semoga berbahagia hingga akhir hayat yew , nak letak siket gambar kawan sue,gambar sue ngan dia tak sempat nak ambek , motif ? entah tak tahu .. busy bergambar ngan tok laki kot .hee


comeii tak ? ade iras sue ke muehe 


Auu kiut nye awak , tringin nak kawen jugak , ada yang nak masuk ke ? silakan .. mueheh gataii noh.


1 ulasan:

Syarafi[skyforce331] berkata...

wah!! bagus kahwin awal ni...elak maksiat :)

 
All right reserved by seuleira @copyright protected