Isnin, 10 Februari 2014

Jualan Hp Clone Korea mampu milik


Salam ..  

Saya ada menjual Hp Clone Korea Gred AAA 99% macam ori , bagi yang ingin bergaya tapi tak cukup bajet korang bolehla memilih Hp clone korea , gerenti puas hati , sebab apa ? sebabnya dah ramai yang guna Hp Clone Korea ni menyatakan betul-betul macam ori , boleh guna cover ori punyer , kamera pon oke ..

so tunggu apa lagi moh le terjah ke page sue , banyak gambar yang korang boleh tengok , harga pun murah dan semestinya mampu milik :)

Like Page sue : https://www.facebook.com/nasuhacosmeticsandhealth
Add Fb : https://www.facebook.com/sueahmat









2 ulasan:

Akeyla Azmi berkata...

harga? hehe

Seu Leira berkata...

@Akeyla Azmi add fb saye untuk harga https://www.facebook.com/sueahmat

like page : https://www.facebook.com/nasuhacosmeticsandhealth

tenkiu :)

 
All right reserved by seuleira @copyright protected